Facebook

MŠ 1. třída - Třídní plán pro rok 2018/20198

I.třída   TŘÍDNÍ PROGRAM

pro školní rok 2018/2019

Žabičky – třídní plá2018/19

 

ZÁŘÍ

  • Školička Barvička je barevná kytička
    • Hurá, školka nás volá1 týden
    • Moji noví kamarádi2 týdny
    • Tady bydlím já a moje rodina1 týden

G = rozvoj hrubé motoriky - běh, skok, poskok                          S/Z = sluchové – poznávání zvuků,

   zrakové - vyhledávání daného prvku v obrázku

 

 

ŘÍJEN

  • Podzimní putování
  • Co nám les nadělil           2 týdny
    • Foukej, foukej větříčku
  • Draka nehledej jen v pohádkách1 týden
    • Podzimní putování
  • Malíř podzim kreslí v přírodě           1 týden
  • Podzimní strašení                                                        1 týden

 

M = třídění prvků podle barvy                        L = popis prvků na obrázku, reprodukce říkanky, básničky

 

 

LISTOPAD

  • Foukej, foukej větříčku
  • Sbíráš, sbírám, sbíráme na poli i v zahradě                2 týdny
  • Vlaštovičko leť                          1 týden
    • Vánoční čas
  • Z pohádky do pohádky 1 týden

G = rozvoj jemné motoriky - práce se stavebnicemi, puzzle       M = seznámení s číselnou řadou - pomocí říkanek

L = A, E                                                                                      S/Z = zrakové cvičení – Kimova hra

 

 

PROSINEC

  • Vánoční čas
  • Čerte, čerte, čertíku1 týden
  • Čekáme na Ježíška2 týdny

G = rozvoj jemné motoriky - mačkání, stříhání,                        M = třídění podle velikosti - malý x velký

       celková manipulace s papírem              

L = procvičování pohyblivosti jazyka                                        S/Z = sluchové vnímání - lokalizace zvuku

     - motorické cviky        

 

 

 

 

LEDEN

  • Ledové království
  • Postavil jsem sněhuláka2 týdny
  • Kdepak ptáčku hnízdo máš1 týden
  • Poznáváme svět
  • Až já budu velká, bude ze mě…2 týdny

 

G = uvolnění celé ruky - svislá čára, cviky                   M = množství do pěti

L = rozhovory, říkanky, A, E , P                                    S/Z = zraková diferenciace - odliší výrazně jiný obr v řadě

 

 

ÚNOR

  • Ledové království
  • Maškarní dovádění1 týden
  • Poznáváme svět
  • Co děláme celý den a celý rok2 týdny
  • Děti, pozor, červená1 týden

 

 

G = uvolnění celé ruky - vodorovná čára, cviky         M = třídění dle druhů, tvoření skupin

L = M, B                                                                             S/Z = sluchové vnímání – pozná předměty podle zvuku

                                                                                               zrakové vnímání - rozlišení barevnosti objektů

 

 

BŘEZEN

  • Moje zvířátko, kde má domov
  • Domácí zvířata a jejich mláďata1 týden
  • Hřej, sluníčko hřej
  • příroda se probouzí                               1 týden

PROJEKT Živly: „Voda teče, vítr fouká, ohen´ pálí…“            2 týdny

G = rozvoj jemné motoriky - navlékání, trhání, mačkání       M = pojem - hodně x málo

L = procvičování pohyblivosti jazyka                                        S/Z = sluchové vnímání – říkanky, rozpočitadla

DUBEN

           PROJEKT: „Barvy“                                                                         2 týdny

  • Hřej sluníčko, hřej
  • Svátky jara1 týden
  • Vstávej semínko, holala                                               1 týden
  • Čarodějky dobrodějky1 týden

 

 

G = uvolnění celé ruky - kruh, cviky                                          M = třídění podle druhu, pojem menší větší

L = rozvoj motoriky mluvidel - napodobování zvuků         S/Z = zrakové vnímání - odlišení figury a pozadí

 

 

* G = GRAFOMOTORICKÉ CVIKY                         L= LOGOPEDICKÉ PRVKY       

M = MATEMATICKÉ PŘEDSTAVY                        S/L = SLUCHOVÁ nb. ZRAKOVÁ PERCEPCE

 

 

 

KVĚTEN

  • Kytička pro maminku
  • Moje maminka má svátek1 týden
  • Máma + táta = MÁTA1 týden

           PROJEKT: „ Žabka zahradnice“                                                  1 týden

  • Náš svět
  • Je nám dobře na světě1 týden

G =uvolnění celé ruky horní oblouk                             M = pojmy, vztahy – VĚTŠÍ x MENŠÍ, vyšší x nižší

L = I, O                                                                                S/Z = sluchové vnímání – zopakování vět ze čtyř slov

ČERVEN

  • Moje zvířátko, kde má domov      
    • Kdo žije u potoků, řek a rybníků           1 týden
    • Zvířátka ve volné přírodě                       1 týden
    • Zvířátka z celého světa1 týden
  • Hurá na prázdniny
  • Léto jak má být                                                             1 týden

G = vodorovná čára                                                        M = pojmy, vztahy – třídění podle tvaru

L = metoda doplňování vět, příběhů                                           S/Z = zrakové vnímání – vyhledávání částečně ukrytých objektů v obr.

 

ČERVENEC

  • Hurá na prázdniny
  • Prázdniny u babičky a dědečka

G = rozvoj jemné motoriky - navlékání, stříhání, skládání, mačkání

SRPEN

  • Hurá na prázdniny
  • Řeky a moře

G = svislá, vodorovná čára, kruh

 

 

* G = GRAFOMOTORICKÉ CVIKY                         L= LOGOPEDICKÉ PRVKY       

M = MATEMATICKÉ PŘEDSTAVY                        S/L = SLUCHOVÁ nb. ZRAKOVÁ PERCEPCE

Kontakt:

+ 420 466 930 380

Ředitelka školy:

+ 420606 631 763